دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آموزگاران مدل ساختاری ارتباط میان استرس، خودکارآمدی و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • آینده نگری بررسی و تحلیل فعالیت گردشگری دهکده فرهنگی- تفریحی چادگان با رویکرد آینده نگری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 154-168]

ا

  • اخلاق حرفه‎ای تأثیر اخلاق حرفه‎ای بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمند سازی شناختی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

  • ادراک عدالت سازمانی عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

  • استرس مدل ساختاری ارتباط میان استرس، خودکارآمدی و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • الگوهای ارتباطی والدین بررسی نقش الگوی گفت و شنود ، همنوایی و الگوی ارتباطی در میزان خلاقیت  [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • امیدواری روابط ساختاری گرمی مادر و پدر با امیدواری در دانشجویان دختر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]

ب

  • بارت نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

  • بارش مغزی تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر عزت نفس دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 128-141]

  • باورهای وسواسی بررسی رابطه خلاقیت با باورهای وسواسی و نشخوارفکری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 157-171]

  • باورهای وسواسی بررسی رابطه تصویر بدنی و باورهای وسواسی با کیفیت زندگی دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 172-188]

  • بیگانگی سازمانی عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

پ

  • پذیرش بانکداری اینترنتی بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری بر تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 184-196]

ت

  • تبلیغات شفاهی بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری بر تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 184-196]

  • تربیت اسلامی مقایسه‌ی مولفه های تربیتی فلسفه‌ی نو عمل‌گرایی ریچارد رورتی با فلسفه‌ی تربیتی اسلام   [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 197-211]

  • تصویر بدنی بررسی رابطه تصویر بدنی و باورهای وسواسی با کیفیت زندگی دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 172-188]

  • تعلیم و تربیت مقایسه‌ی مولفه های تربیتی فلسفه‌ی نو عمل‌گرایی ریچارد رورتی با فلسفه‌ی تربیتی اسلام   [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 197-211]

  • تعهد شغلی تدوین مدل ارتباطی بین توانمند سازی و تعهد شغلی مطالعه موردی( معلمان تربیت بدنی مدارس [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 46-66]

  • تعهد کاری عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

  • توانایی حل مساله اجتماعی نقش خود تفسیری در پیش بینی توانایی حل مساله اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 169-180]

  • توانمند سازی تدوین مدل ارتباطی بین توانمند سازی و تعهد شغلی مطالعه موردی( معلمان تربیت بدنی مدارس [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 46-66]

  • توانمندسازی شناختی تأثیر اخلاق حرفه‎ای بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمند سازی شناختی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

چ

  • چابکی سازمانی تأثیر اخلاق حرفه‎ای بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمند سازی شناختی (مورد مطالعه: آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 141-156]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه خلاقیت با باورهای وسواسی و نشخوارفکری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 157-171]

  • خلاقیت هیجانی بررسی نقش الگوی گفت و شنود ، همنوایی و الگوی ارتباطی در میزان خلاقیت  [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • خودتفسیری مستقل نقش خود تفسیری در پیش بینی توانایی حل مساله اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 169-180]

  • خودتفسیری وابسته نقش خود تفسیری در پیش بینی توانایی حل مساله اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 169-180]

  • خودکارآمدی مدل ساختاری ارتباط میان استرس، خودکارآمدی و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

د

  • داستان مریم(س) نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

  • دانش آموزان تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر عزت نفس دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 128-141]

  • دانش آموزان بررسی رابطه خلاقیت با باورهای وسواسی و نشخوارفکری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 157-171]

  • دانش آموزان بررسی نقش الگوی گفت و شنود ، همنوایی و الگوی ارتباطی در میزان خلاقیت  [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • دانشجویان بررسی رابطه تصویر بدنی و باورهای وسواسی با کیفیت زندگی دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 172-188]

  • دانشجویان روابط ساختاری گرمی مادر و پدر با امیدواری در دانشجویان دختر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]

  • دانشگاه پیام نور ارائه مدل شاخص های شایستگی مدیران در سازمان های آموزشی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]

  • دوره اول متوسطه بررسی اثربخشی شناخت درمانی گروهی بر واکنشهای هیجانی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 111-120]

ذ

ر

  • رضایت شغلی عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

  • رضایت مشتری بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری بر تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 184-196]

  • رغبت شغلی بررسی رابطه‌ی رغبت‌های شغلی با فرسودگی شغلی در معلمان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 189-200]

  • رمزگان نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

  • روستاهای گرشگری بررسی و تحلیل فعالیت گردشگری دهکده فرهنگی- تفریحی چادگان با رویکرد آینده نگری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 154-168]

  • روش تدریس تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر عزت نفس دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 128-141]

  • روش دلفی بررسی و تحلیل فعالیت گردشگری دهکده فرهنگی- تفریحی چادگان با رویکرد آینده نگری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 154-168]

  • رویکرد شناختی رفتاری اثربخشی مهارت‌های ارتباطی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر شیوه‌های خودکنترلی نوجوانان دختر دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 147-157]

ز

  • زمین خواری سیاست جنایی تقنینی ایران در باب کنترل جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 173-183]

  • زیست محیطی هوش معنوی و نگرش های زیست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 142-150]

س

  • سازمان های آموزشی ارائه مدل شاخص های شایستگی مدیران در سازمان های آموزشی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]

  • سبک مدیریت عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

  • سیاست تقنینی سیاست جنایی تقنینی ایران در باب کنترل جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 173-183]

  • سیاست جنایی سیاست جنایی تقنینی ایران در باب کنترل جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 173-183]

ش

  • شاخص های شایستگی مدیریت ارائه مدل شاخص های شایستگی مدیران در سازمان های آموزشی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]

  • شایستگی نقش عوامل خانوادگی در میزان شایستگی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از نظر خانواده‌های یزدی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 121-140]

  • شناخت درمانی گروهی بررسی اثربخشی شناخت درمانی گروهی بر واکنشهای هیجانی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 111-120]

  • شیوه‌های خودکنترلی اثربخشی مهارت‌های ارتباطی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر شیوه‌های خودکنترلی نوجوانان دختر دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 147-157]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی و تحلیل فعالیت گردشگری دهکده فرهنگی- تفریحی چادگان با رویکرد آینده نگری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 154-168]

ع

  • عزت نفس تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر عزت نفس دانش آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 128-141]

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 151-162]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه‌ی رغبت‌های شغلی با فرسودگی شغلی در معلمان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 189-200]

  • فرسودگی شغلی مدل ساختاری ارتباط میان استرس، خودکارآمدی و فرسودگی شغلی در معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • فلسفه تربیت مقایسه‌ی مولفه های تربیتی فلسفه‌ی نو عمل‌گرایی ریچارد رورتی با فلسفه‌ی تربیتی اسلام   [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 197-211]

ق

  • قرآن نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 151-162]

  • کیفیت زندگی بررسی رابطه تصویر بدنی و باورهای وسواسی با کیفیت زندگی دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 172-188]

گ

  • گرمی پدر روابط ساختاری گرمی مادر و پدر با امیدواری در دانشجویان دختر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]

  • گرمی مادر روابط ساختاری گرمی مادر و پدر با امیدواری در دانشجویان دختر [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 101-110]

  • گروه ملی صنعتی فولاد ایران بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 151-162]

  • گفت و شنود بررسی نقش الگوی گفت و شنود ، همنوایی و الگوی ارتباطی در میزان خلاقیت  [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

م

  • مدل ارائه مدل شاخص های شایستگی مدیران در سازمان های آموزشی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 109-128]

  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی در گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 151-162]

  • مشارکت سازمانی عوامل سازمانی– مدیریتی مرتبط با میزان تعهد کاری معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان ماکو [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 111-127]

  • معلمان آموزش و پرورش بررسی رابطه‌ی رغبت‌های شغلی با فرسودگی شغلی در معلمان آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 189-200]

  • معلمان تربیت بدنی تدوین مدل ارتباطی بین توانمند سازی و تعهد شغلی مطالعه موردی( معلمان تربیت بدنی مدارس [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 46-66]

  • مفاسد اقتصادی سیاست جنایی تقنینی ایران در باب کنترل جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 173-183]

  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی مهارت‌های ارتباطی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر شیوه‌های خودکنترلی نوجوانان دختر دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 147-157]

ن

  • نئوپراگماتیسم رورتی مقایسه‌ی مولفه های تربیتی فلسفه‌ی نو عمل‌گرایی ریچارد رورتی با فلسفه‌ی تربیتی اسلام   [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 197-211]

  • نشانه‌شناسی لایه‌ای نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

  • نشخوارفکری بررسی رابطه خلاقیت با باورهای وسواسی و نشخوارفکری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر رشت [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 157-171]

  • نظم در خانواده نقش عوامل خانوادگی در میزان شایستگی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از نظر خانواده‌های یزدی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 121-140]

  • نقد روانشناختی نقد روانشناختی سبک زندگی حضرت مریم(س) "با رویکردی به نظریه پنجگانه رولان بارت" [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 201-211]

  • نگرش هوش معنوی و نگرش های زیست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 142-150]

  • نو عمگرایی مقایسه‌ی مولفه های تربیتی فلسفه‌ی نو عمل‌گرایی ریچارد رورتی با فلسفه‌ی تربیتی اسلام   [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 197-211]

و

  • واکنش های هیجانی بررسی اثربخشی شناخت درمانی گروهی بر واکنشهای هیجانی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 111-120]

  • وفاداری مشتری بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری بر تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 184-196]

ه

  • همنوایی بررسی نقش الگوی گفت و شنود ، همنوایی و الگوی ارتباطی در میزان خلاقیت  [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]

  • هوش معنوی هوش معنوی و نگرش های زیست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 142-150]